I can't do it alone

Idag har jag varit i Stockholm! Efter skolan tog Pappa, Linde och jag tåget dit. Där shoppade vi lite, och gick sedan till en restaurang. Okej, stryk det, vi shoppade inte lite. Pappa köpte ett fucking objektiv. Det räknas som mer än lite. Men det är superawesome. Det är ett Zeissobjektiv med 21 mm i brännvidd och f2,8. Det är fantastiskt.
 
I alla fall, sedan gick vi till en restaurang och åt god mat. Och sedan köpte vi tidningar och tog tåget hem igen. Sen cyklade vi hem, och hemma hade jag fått paket! Min hatt från UO i the UK hade kommit! Den är också amaze. Trots att färgen heter light grey på hemsidan så är den lite lila-aktig, och det är så snyggt! (Jag hade sett den i London, så jag önskade mig den inte utan att ha sett den först...)
 
Nu, vidare till nästa punkt. Då pappa köpte ett objektiv var vi ju såklart tvungna att testa det, och därför följer nu  några Stockholmbilder etc. tagna med det nya objektivet!
Ja, på sista bilden ser ni ju även vad resten av shoppingen resulterade i. Äntligen äger jag MVotC! (Hehe) Pappa köpte också på min och syrrans inrådan Junip och Franz Ferdinands nya. Och tidningen var självklart också ämnad åt mig. Både systeryster och far min tycker nog att den är rätt tråkig. Fast vem vet, de kanske läser den när jag inte kollar?
 
xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / mom:

Saoklart de laeser det!

#2 / / Erika:

Nice, nice, nice, nice, nice! Låter som en riktigt bra dag ju! :D <3

#3 / / Mikaela:

åh, bra skivor!