Studiedag

Så, idag var det studiedag, och då har jag gjort just det, studerat. Fast jag har latat mig ganska bra också. Men pga detta så har jag inte riktigt så mycket att berätta, skulle vilja visa upp mina loppis-fynd från igår, men de är i tvätten just nu så det kan bli klurigt... Men jag var iallafall på loppis med Felicia igår, efter att ha bakat bullar och kollat på disney med henne på lördagen. (Jag sov där alltså.)
 
Nu har det hänt sig så att hon har blivit besatt av Gossip Girl, en serie som jag sträcktittade i vintras. Så det var ett kul samtalsämne, liksom slutet på halvsäsongsavslutningen av PLL som det visade sig att jag INTE hade sett ändå trots att jag trodde det. Hade missat de typ viktigaste tio minuterna på slutet! Om ni inte har sett någon av serierna så avråder jag er från att börja, det är så jobbigt att vara fast. Men nu tänkte jag ändå spoila lite för er, med fina WeHeartIt-bilder, för det var så länge sedan!
 
xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / Felicia :

Hehe besatt är väl lite att ta i.. Men jag gillar den!
Oj det var faktiskt en riktig spoiler för de som inte har sett pll där!