Excuse me for a while

While I'm wide eyed and I'm so damn caught in the middle.
 
Jag håller på och försöker packa, men jag har konstigt nog inte fått panik än. Jag är bara så sjukt peppad! Men jag borde verkligen fortsätta, ville bara visa lite bilder på det senaste som kommit till i min garderob och som ska med på tågluffen. För jag kommer ju inte kunna blogga på ett tag antagligen. Ni kanske får någon update då och då, men främst kommer jag nog instgramma (följ mig på @majthai).
 
I alla fall. Här är listan.
Blommig topp från New Yorker. Runda solglasögon från Cubus. Långkjol frpn Monki. Skor från skopunkten.
Blommig keps från Gina Tricot. Häst-paraply från Monki. (Samma skor.) Sneakers från Åhléns. Solglasögon från Gina Tricot, Indiska (gamla) och Cubus (samma som ovan).
Blå-vit topp och matchande byxor från Monki. Halsband från Ur&Penn (gammalt).
Pappas gamla analoga kamera, samt både svartvit och färgfilm.
Klänning från H&M. Solglasögon från Gina Tricot (samma som ovan). Will Grayson, Will Grayson, av John Green och David Levithan. (Samma sneakers.)

Så ses vi om tre veckor!
 
Strong - High Contrast Remix – London Grammar
#1 / / Felicia:

Ska du ha med dig TRE solglasögon..? :P

Svar: Ja! :D
Maj

#2 / / Roos:

Ok ha det så himla himla bäst nu! Ta en tjeckisk öl åt mig ok? ;) och lägg upp minst tre bilder varje gång du har wi-fi!