Gossip Girl-brunch

 
Idag hade jag brunch för mina bästa kompisar! Vi blev inte så många men vi hade mysigt ändå och åt för två (åtminstone!) allihopa så det gjorde ingenting.
 
Det serverades nybakta muffins och färskt bröd, samt blåbärs-och banan pannkakor, ris á la malta och goda tillbehör såsom ost, avocado, grapefruit och apelsin- och äpplejuice.
 
Jag som hade gjort mitt bästa för att dukningen skulle gå i sandtoner och blått med en touch av rött för julstämningen, hade inte räknat med att maten skulle vara så färgglad. Gul apelsin och rosa grapefruit och grön avocado? Pastellbrunch typ ju.
 
Såhör såg det ut vid varje plats ungefär.
 
Och här är brunch-gänget!
Vi avlutade med en ofantligt artsy selfie.
 
Det var i alla fall jävligt gott och riktigt roligt att förbereda (förutom på slutet när jag skulle steka pannkakorna och de bara gick söner och jag hade bråttom...), så jag kanske får göra om detta? Vad säger ni gurls, en ny tradition?
 
xoxo
Publicerat i Vänner
#1 / / Felicia:

Yaaaaas gurl! Definetely! <3