If i'm reading the signs correctly...


Jag har precis kollat färdigt på silver linings playbook med Erika. Hon är nu på väg hem och jag ska också sova snart, men först så har jag lovat Alva att blogga. 

Jag sov hos Roos igår, vilket var väldigt trevligt. Vi gymmade, spelade tv-spel och kollade på X-men. Sen åkte jag til skolan och skrev tyskaprov, hade en lektion, och två möten. (Jag skriver mest det där om mötena för att det låter proffsigt, inte för att det är särskilt intressant.) Om nån är intresserad så gick provet bra (tror jag i alla fall). Efter skolan så följde jag i alla fall med Alva och Tuija på stan för att köpa en present till Felicia, varpå jag och Alva gick och fikade. Det var då jag tog bilden ovan, på Alva med årets första semla (för henne). Efter ett tag ringde dock Erika vilket ledde till att vi blev kvar på caféet i ytterligare två timmar typ. (För att hon kom dit, inte för att vi pratade så länge i telefon.) När vi blev utkörda från caféet tog Erika och jag sjuan tillsammans och sen följde hon med mig hem för att laga mat åt oss. (Världens godaste sallad, och jag behövde inte ens tänka! Värt. (Hjälpte dock till lite såklart, men hon gjorde tankearbetet.)) Efter maten tittade vi alltså på film, och jag kan bara rekommendera den helhjärtat. Att JLaw fick en Oscar för den är så välförtjänt, hon är helt fantastisk! Så se den. Finns på Netflix. (Och om någon är orolig för att det är sent, jag har faktiskt sovmorgon. Så det så.)

xoxo


Publicerat i Vänner
#1 / / Roos:

det va så mysigt när vi hängde!! Är silver linings playbook samma som du gör mig galen? Isåfall är den jättebra!

Svar: Ja det är det! Visst är den bra? :D
Marjolein