Studentliv, eller nåt

Jag som tänkte att jag skulle bli bra på att blogga i detta fjärran land. Jag har snart bott här i en månad (gulp!) och bloggat hela en gång? Bra jobbat. Sen dess har jag hunnit börja mina kurser, lärt känn mina rumskompisar bättre, köpt en cykel, shoppat annat, skaffat några kurskompisar, gått ut, gått på teater och åkt på field trip bland annat. 

Idag har också varit en mycket trevlig dag, fast den inte var särskilt speciell. Jag köpte en bok och satte mig på ett kafé och läste den, vilket fick mig på mycket bra humör. Sen köpte jag presentpapper och slog in mamma och Roos presenter, för de fyller år snart! Det var mysigt, fast lite trist att jag inte kommer vara med när de öppnar dem.

Men just nu är Edinburgh-life rätt chill (dvs fett nice). Här följer lite telefonbilder från den senaste tiden!
Field trip! Pease Bay är denna fina röda sandsten lokaliserad på. (Var det där ens en mening?)
Pub quiz! Det vinnande laget.
Regnigt Edinburgh.

Trasig buss stannar bredvid llamafarm.
Mörker över the Meadows.
Min nya cykel (gammal hehe).

Ja, en liten random mix. Pub quizen var med Doctor who-föreningen.

Nu är min soppa snart klar, så det här får bli allt för denna gång! 

xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / Roos:

Mysigt att se Bilder :D jag ska/har också tagit mig för att blogga mer så vi får försöka peppa varann för det är ju askul med massa inlägg, iaf för en själv :)))

#2 / / Linde:

Kul!!!!! HAHA för en llama också! :P

#3 / / Klarut:

Snygg hoj ju