Det var inte igår!

Att denna blogg fortfarande finns är ju ett mirakel. 
 
Jag tänker absolut inte börja blogga igen, men det kan ju vara kul att få öva lite svenska och skriva lite dagbok igen!
 
Här i Edinburgh är det mesta som vanligt, ganska trist väder, plugg-ångest och alldeles för lite träning. Men men, sånt är livet. Eller ja, det där med träningen kan jag faktiskt göra nånting åt. Och det ska jag! På söndag, tänkte jag...
 
Angående pluggångesten så är min C-uppsats i princip det enda jag har kvar, så efter det kan jag chilla! Men sen är jag på drift igen. Förhoppningsvis finns det nåt halvtaskigt universitet där ute som vill ha mig! Annars så får vi se vad det blir.
 
Vädret kommer förhoppningsvis också bli bättre inomkort, så länge lämnar jag er med en solig vårbild jag tog för typ en månad sedan (februari var orimiligt varmt...? Hej globala uppvärmningen).
 
Hej så länge! Vi får se om jag nånsin skriver igen.
 
Publicerat i Vardag