Dåliga jag, eller vad?

Jag har inte skrivit på fyra dagar! Sorry alla som har lidit. Det vill säga ingen. Jag har knappast gjort nåt intressant, Jag har dansat kring granen på waldorf och min klass sög på månadsfesten,ikväll ska vi vara bättre. Ikväll är det nämligen avslutning, det vill säga, julklappsbytning med freinds! Varför är det så att arnes klass alltid äger på månadsfester och min klass alltid sjunger långa, tråkiga men vackra sånger? Och om vi försöker vara roliga suger vi, för nån annan klass är alltid bättre! Blaj på månadsfesterna för min del, man får bara ont i knäna när man ska sitta och titta på en massa små barn som sjunger "nej se det snöar" jättefalskt eller nåt. Tur att det är avslutning ikväll, det ska bli kul att se om alla mina vänner blir glada. Inte för att jag har massor av vänner, men jag ska byta med fem stycken, mycket eller lite? jag bryr mig inte särskilt mycket, för alla fem är bäst! Ha det bra, eller bäst om du så vill!
Publicerat i