Hej again!

Så kan man inte säga ju, du kan inte blanda engelska och svenska! Fy Fy migsjälv... Haha... Not...
Jag måste sluta skriva tre punkter efter allt, men ibland är det så man bäst utrycker sig. Så jag kan skriva så ibland. Men nu är headern fixad och även headern på UWS. Gå in på uppsalawaldorflovers.blogg.se så kan man läsa den.

Vi ska till coldplay! vi har beställt biljetter till konserten som är den 22:a augusti. Hela familjen ska dit. Tror jag iallafall. Jag är inte säker om mamma hänger med, men det hoppas jag.

I helgen är det julmarknad i håga, och klassen ska tjäna massa pengar till gotlandsresan på det var det tänkt. Så alla som vill och kan, kom och köpsaker av oss! Ni kan läsa mer om julmarknaden på uws.

Ha det bra nu då så ses vi på julmarknaden. Eller inte...
Publicerat i
#1 / / Roos:

Vi ses på Coldplay!!!!!!!!!!