Header

Vad är det för nåt? Rufs skrev det i sin kommentar till inläget Farsdag. Jag antar att hon kommer kommentera nåt i stil med : Men Majo, vet du inte vad det är?!

Jag har just kommit hem från blaj-holländskan, så det är nice att sitta här och skriva blogg. 

Idag hade vi drama,  Klara, Aram och jag var i en grupp. Vi fick tre kort och så skulle vi göra en pjäs utav det.  Vi fick en labyrint, tre träd och en spegel. vår pjäs handlade iallafall om en älg som hette kurt och bodde i en labyrint. Han var fulast i världen ända tills spegeln (jag) sa att kurt (Klara) inte var fulast i världen utan det var Ahmed av Agrabaah (Aram) och då fick Ahmed en hamburgare av de tre magiska träden och då var han inte fulast i världen längre utan det var kurt! Weird pjäs va?Jag var berättare också och sa att kurt tog upp spegeln m.m. för jag hade sån liten roll.

Hejdå nu har jag inte tid att skriva mer!
Publicerat i Skolan
#1 / / Puck:

Haha XD Ni är ju störda. Och en header är en sådan som man har däruppe där det står MajThaiBlåbärspaj och sen har man kanske lite bilder. Som mina bilder på min blogg längt upp. Det är en header :) puss

#2 / / Roos:

Header är bilden där uppe som jag och arne har!

#3 / / Roos:

En header är en sån där bild man har där uppe! Som jag & arne har du vet :)