Changed plans

Igår så ändrade jag planer och drog hem till min lilla vän lakritsgrodan, Lakritsgroda.blogg.se, istället för att bada. Det såg nämligen ut att börja åska, men det gjorde det inte. Såklart. Och förresten började jag skriva på ett inlägg där, det inlägget inkluderar jag här. Kul va? Kul eller not, här är det iallafall.


Men vafan...
...jag kan inte komma på nån rubrik!!!!! Nu får det där duga. Jag är hos en friend och ska dra om några minuter, när daddy kommer alltså. Vet ni, det suger, för

Ja, sen skulle jag skriva nåt superinteligent som jag har glömt nu. Sån är jag!

Haha, det ser fett mobbat ut. Och det går inte att skriva under strecket. Mobbade blogg.se, ibland undrar jag om inte devote hade varit bättre...
Ja! det funkade att gör ett streck ovanför också! ska se om det går att ta bort det undre strecket...

Yes! Blogg.se in my <3
Publicerat i Vänner
#1 / / Roos:

friend heter det