Poolparty

Hej på er! Såg att in statistik liggerpå fyra fast jag har nio prenumeranter. Det är väl nån som prenumererar fast aldrig kollar... Men jag prenumrerar på alla mina vänners bloggar, men jag vet inte vilka som har blogg... Tänkte länka till dem som jag kan, eller inte länka, för det går inte. (Jävla blogg.se!) Men man kan alltidförsöka...

Nej titta, det går inte! det dyker bara upp en tom ruta som heter skapa/redigera länk.
Här är de iallafall. Ni fårväl kopiera texten och klistra in den i rutan däruppe som jag inte har nån aning om vad den kallas.
  • Pudel.webblogg.se
  • Lakritsgroda.blogg.se
  • Sladdizen.blogg.se
  • Enbloggomvadjagvill.blogg.se
  • Litenros.blogg.se
  • Lovecard.blogg.se
Det var nog alla, men jag tvivlar på om Den sista (lovecard) prenumererar på mig. På bloglovin' that is.

Förresten har jag gått och blivit bonde. På fejjan. På fejsbok. På farmville. Det är najs. Jag vill ha fler neighbors!
Publicerat i Vänner
#1 / / felicia:

Svar: Tack!^^ och ja såklart Assar e söt (: <3