Lucka 24

Nu öppnar jag lucka 24 tidigt, för den stängs ikväll redan. Detta beroende på att jag åker bort imorgon och inte hinner stänga den imorgon. Lucka 23 var ganska klurig va? Men ordningen i vilken jag gjort dem var inte så svårt märkte jag. Men över till dagens lucka, det är ett rim och ni ska gissa vad det är.
Du ska ha den i din säng,
Nej då är du nog lite bäng,
På golvet ska man ha en matta,
Är det så himla svårt att fatta?
Själva presenten är ganska vass,
Men inte för vass för att hålla i din tass.
Tror den är lagom svår, alla som gissar rätt får ett poäng.

Luckan är stängd.
#1 / / Roos:

En spikmatta?

#2 / / Madde:

Julgran ? XD

#3 / / Madicken:

Hej på dig!

Vad har du för dig då..?

-

God jul på dig. Ha en trevlig dag önskar jag dig som gillar jul.

Men är du som mig och hatar jul? Haha fan, då kan vi sitta tillsammans och blogga i kväll :D

/ Madicken

http://conler.blogg.se

#4 / / Anonym:

spikmatta