Bu!

Jag skrämde pappa så han spillde kaffe, så nu är han sur. Och när han är sur börjar han lyssna på dålig musik (Zigenarpunk eller nåt annat knäppt) men jag lyssnar på bra musik, coldplay. 

Jag längtar till den 22:a augusti och den 15:e februari.

Den 22:a är det coldplaykonsert! Jag kommer skrika lungorna ur mig typ! Det blir nog min andra konsert, om man inte räknar med marit bergman, men hon spelade typ en låt när vi var på skivsignering. 

Den 15:e åker jag till teneriffa för den som inte visste det, gud vad härligt det ska bli. Arne och Roos håller på och bestämma vad de ska packa, ite tidigt? Men det är faktist bara en vecka kvar nu! 

Roos och jag ska byta säng, så jag ska få en loftsäng. Jag ska få låna hennes soffa också, tills hon flyttar ut typ.Måste säga att jag inte längtar dit, och inte bara för att jag inte får låna hennes soffa då längre...  Jaja, Ha det bra!
Publicerat i
#1 / / felicia:

Föräldrar blir ju typ ALLTID sura när man skrämmer dom! xD<3

#2 / / Lisa:

va roligt med coldplaykonsert!

#3 / / Anonym:

Hej hej din blogg är bra.

Jag har varit i teneriffa det är jätte fint där.

Komentera gärna min blogg www.fmkaf.blogg.se





KRAMAR SARA

#4 / / Sofia Werlin:

fin blogg : )

#5 / / anna:

hejhej! Allt bra med dig?

#6 / / Roos:

Fan vad onödigt att kommentera här, folk bombar ju dig!