Bloggning

Jag hann tyvärr inte blogga igår men jag red Svea igår och hon var jättebra. Vi hade dressyr och det var kul och jag lärde mig mycket av svea och just därför var hon jättebra ju. 

Nu har Arne äntligen läst ut Eclipse så nu får jag läsa den, YEEEY POTIONS! Finally! Synd att det bara är Breaking Dawn efter den, men den är ju dubbelt så tjock som Twilight. Så jag klarar mig så länge. Tyvärr läser Roos den fortfarande och sen ska arne läsa den så jag får läsa ut Eclipse extremt långsamt... 

Ikväll kommer Krabbefamiljen ( våra grannar ) över på middag, hopppas inte det blir för pinsamt eller nåt. Vi ska typ äta mat och spela spel, så jag hoppas det blir trevligt. 

Idag kom Roosies kompis kanin till oss eftersom kompisen ska flytta till USA snart. Den är jättesöt! Den heter Neptunus och är inte alls skygg när man vill klappa den. 

Ha det bra alla!
Publicerat i
#1 / / Frida:

kul att ni gillar lilla Punu :) Han brukar slicka på mina händer, så testa om han vill göra det på dina ;)

#2 / / Roos:

Läs LÅNGSAMMARE :P