Statistik

Min statistik har stigit igen, Yeey! Från två till fyra/fem! Titta själva får ni se.

Visst är jag sorlig? Eller iallafall min blogg...
Publicerat i
#1 / / Classe:

Kämpa på..

#2 / / s:

nice :)

#3 / / Loo:

Haha, kolla in "Firetruck" (youtube-klippet)

#4 / / N E L L I:

vad roligt :)

#5 / / felicia:

men majo varför bryr du dig om din statistik igenligen?:( det är ju sorgligt:(<3

#6 / / Albulena Ibishi:

haha, jag blir också helt galen när jag får mer bevakare. gullig blogg förresten ;)

#7 / / Mizie:

Här får du en till läsare, hehe =)

#8 / / Emelie:

Söt blogg. :)

#9 / / rita:

grattis, visst är det kul med fler besökare? :D

din blogg är allt annat än sorglig, den är jättefin!

kram ♥

#10 / / Andreas:

Det kommer gå bättre ska du se, det tar tid innan läsarna kommer! :)



Ha en underbar fredags kväll!

#11 / / zina:

Hej! Vill du vinna en gratis plåtning?

Kika in på zozos.blogg.se för mer information

Lycka till!

#12 / / susan & Tyra:

Hejsan!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa vår blogg och vårat liv , och du får säkert ett litet leende när du lämnar sidan vem vet? :D

#13 / / FEBB:

men det är alltid kul med läsare, lycka till sötnos! :D

#14 / / felicia:

asså oooomg vilka är alla dom där? syskonkompisar?:O

<33

#15 / / Fatma:

Va kul :D Alltid roligt att få fler läsare!

#16 / / JENNY:

du verkar inte ha så bra självförtroende även fast du borde.. :(