Hej allihopa!

Idag ska jag bara slappa hemma, göra det jag känner för och eventuellt det jag måste göra. Kan inte komma på vad det skulle va...

Men ikväll ska jag till björklingebadet (tror det heter så) där R jobbar. Hon har 50% off för att hon jobbar där så en ben & jerry's glass kostar bara 12.50 kr. Värt.

Sen tänkte jag inte hänga framför datorn hela dan men jag undrar om nån vill gå på stan med mig imorgon? Kan ju alltid gå med mamma, det är ett par saker på Vila som jag vill visa henne, men jag vill helst gå med en kompis. Buhu, ingen vill va med mig! Typ alla är bortresta och kommer hem när jag åker! Vilket är på måndag kl. 6.20 förrsten. Pain.



Men, to cheer things up, så härligt var det på Gotland!
#1 / / Felicia:

JAG VILL! :D:D:D:D:<333 SNÄLLA?

#2 / / Madde:

Kan tyvär inte, ska va med Iraj i morgon :(

#3 / / Roos:

Sandviksbadet för att vara exakt. Stava noggrannare tack! ;)

#4 / / Dude:

alliphopa? :P fin bild

#5 / / Dude:

jag vill vara med dig :)