Dag 4

Idag åkte vi till en nudiststrand så ni kanske förstår att vi inte har några bilder....

Vi skulle åka och bada så vi körde till en strand där det var soligt för det regnade såklart i Puerto...
Men iallafall, så kom jag och arne fram, och arne sa till mig

-Är den där gubben naken?
-Jaa.. sa jag, jag tror det..
-Den där gubben med, är vi på en nudiststrand eller?
-Typ! Vi går och säger till mamma!

Men mamma tyckte vi skulle bada iallafall,
-Låt dem vara nakna ,sa hon.

Så då badade vi och struntade i gubbarna och tanterna som låg och solade helt nakna...

Efter det åkte vi upp till Teide, därifrån har jag flera fina bilder...

Såhär fint var det!

Och såhär kallt var det! Det var bara 9 grader där uppe...
Ursäkta att den är uppochner, det går typ inte att fixa nu, för jag är inne på Roos och då dyker det upp en grej där det står "skriv adinistratörens lösenord", och administratören, det är pappa det...


Efter att vi varit på Teide, öns högsta berg (och spaniens tror jag) som är en vulkan, så åkte vi till puerto, jag kommer ihåg att jag lyssnade mycket på veronica maggio i min iPod...
På kvällen åt jag pasta eller pizza, jag kommer inte riktigt ihåg...

Men ni får ha det super, hinner nog inte blogga imorgon, ska sova över hos felicia direkt efter ridningen...
Publicerat i
#1 / / felicia:

japps det ska du:D<3 men det är väl klart att du får blogga hemma hos mej om du vill!:)<3

#2 / / Roos:

Du är söt!