Yesterday and this morning

Igår kväll var jag alltså hos felicia, på kvällen hade de gäster (vänner till felicias föräldrar och deras 15-åriga dotter) och vi kollade på melodifestivalen som sagt.

Tidigare igår så red jag ju, madde (min ridlärare) sa att det gick "lysande" när jag red programet. Vi övade alltså på dressyr programmet igen, jag tyckte det gick hyfsat. Men jag gjorde iallafall inget fel. Vi var liksom uppdelade i grupper om tre hästar ungefär, jag tror det var fyra i en, sen skulle de tre hästarna rida programmet på ett led. Så den som varit duktig och lärt sig programmet utantill fick gå längst fram. Fast de flesta kunde nog programmet... Jag red iallafall förstm och Bonnie var duktig som vanligt.

Vi somnade as-sent igår kväll,  typ kvart i fyra. Och gissa när jag vaknade? Kvart i sju såklart... Jag kunde såklart inte somna om för att det var så ljust i rummet, och felicia sov till klockan tio, då väkte jag henne, fast hon var halvvaken tror jag. Då var jag superhungrig så jag tvingade upp henne ur sängen men klockan var ändå fem över halv 11 då. 

När vi ätit klart ringde jag pappa och han kom och hämtade mig, på vägen hem plockade vi upp Roos som varit på en fest hos en kompis. Nu är jag alltså hemma, ha en fortsatt bra dag!
Publicerat i
#1 / / felicia:

hahaha :P<3