Ridning

Näst sista ridningen då, eftersom att det bara är nästa gång, sen är det pingst ich nationaldagen, efterdet är det en till ridning men då sitter jag på gotlandsbåten. Vi red ut, det var jätte mysigt, jag red wimpy. 

Men Igår var jag ju på konsert! Hon var hur bra som helst! Men tyvärr höll hon bara på i en timma... M och E sov över hos mig sen, det var mysigt. Tyvärr hann jag inte sno några bilder från E på oss, men jag tog några bilder på Veronica med min mobil. Jag filmade massa också, men det kan jag ju inte visa här. Här får ni iallafall några bilder.


Okej, asså blogg.se suger! Jag har testat på datorn och på pappas, men det funkar ju inte! Inte ens en liten mini bild! Aldrig! Gud vad jag blir sur! Men nu är det mat. Vi hörs!


Publicerat i Ridning
#1 / / Felicia:

Men Majo det funkar ALLTID på min dator :O<3



Jag ville ju också sova äver :(<3