Tjohoo!

Igår hade jag massa att berätta  men sen tog min tid slut innan jag hann börja, så tyvärr. Nu orkar jag inte riktigt.
Men jag var på presentpåse-party igår, det var kul. Vi spelade alfapet, åt choklad och ritade. Vi ritade modeller, i fyra oloka kategorier. I "Män" kategorin ritade jag Jack sparrow. 

Idag red jag Magic igen, vi hade vikarie. Hon överskattade nog vår duktighetlite, vi gjorde en väldigt svår övning. Man skulle komma i trav på ett hinder som stod på medellinjen, och sen skulle man ha en plan på vilket hinder man skulle hoppa sen, det fanns nämligen två. Och så skulle man få rätt galopp, så det var svårt. 

Ja just det, i förrgår lovade jag er en lista på bra saker, så här är den.
  • Scrapbooking. Det är jättekul!
  • Min vän M. (Och alla andra såklart...)
  • Gottlandsresan. Det ska bli jättekul!
  • Coldplay konserten. Längtar så himla mycket!!!
  • Veronica maggio konserten. Värsta kul att M och E ska med!
  • Ridlägret. Kommer också bli skitkul.
  • Bra musik/spotify. Spotify är bra, där kan man lyssna på bra musik, och det gillar jag.
  • Kommande sommar. Den bara måste bli bra. (Bl.a. p.g.a ovanstående saker.)
Där ser ni! Det finns bra saker med livet också! Ha det bäst nu.
Publicerat i Skoj
#1 / / Roos:

Livet är ju rätt bra ibland :P