Dåligt att träna?

Är det dåligt att träna om man inte är 25, oj, 15... Men det kan det ju inte vara, det är aldrig dåligt att träna väl...
Vadskajagskrivavadskajagskriva... Att jag vill gå på new moon nu, nej, att jag har tråkigt, nej (boring!), att jag längtar till jul, utjatat, att..... Vi har matte period! Oj vad coolt då, tänker ni, och jag håller med. Liksom WOW! Men seriöst, det är ju för fan kul ju! Vi håller på med problemlösning, väldigt olika problem då då, och det är jättekul! De är inte för lätta och inte för svåra, lagom, vilket är bäst. Och hörrni, jag vann inte den där tävlingen... Nu är jag ledsen.... Nejdå, det kommer fler!
Publicerat i Vardag
#1 / / felicia:

Men haha vad var det där för svar? :P <3

#2 / / Arne:

Nej, det är alltid bra att träna. Felicia menar nog styrketräning med vikter tyngre än kroppen. Därför ska man, innan man växt klart, bara styrketräna med den egna kroppen som motstånd (tex armhävningar) :)