Halo

Igår skrev jag ju inget, jag hann helt enkelt inte när jag och Hon satt vid datan och farmvillade och vips var tiden slut. Och förresten, igår hämtade vi äppelmust som var jättegod. Och idag var det draklek, för er som inte vet vad det är så är det ett lajv som brukar pågå på waldorfskolor nån gång i septmber under tre dagar. Det var riktigt roligt, trots att det inte fanns ett helvete. Men det fanns väldigt få personer i skogen överhuvdtaget, så jag blev inte tagen en enda gång när jag sprang i skogen och letade ledtrådar. Men imorgon ska jag vara ängel, så då kommer jag inte kunna springa och leta karta.
Toodle-pip!
Publicerat i Vardag
#1 / / Anonym:

Hej vi har en tävling i våran blogg nu, där du kan vinna en länk. checka gärna in den och och släng in en komentar:)

#2 / / Madde:

Åh jag vill ochså lajva...

#3 / / H A I D I J A K O B S S O N:

SV: okej ;) tack för att du deltar i min undersökning,

fortsätt gärna läsa min blogg ! :D