Herregud!

På hur länge har jag inte bloggat igentligen? Vet ni, jag skulle kunna skriva typ tjugo korta inlägg där jag bara skrev hej för att komma upp i aktiva listan, om jag nu skule vilja det, men jag skulle inte klara att göra det varje dag! Jag skriver ju inte ens ett inlägg per dag längre! Men dudes, därför ska ni få en överblick av söndag, måndag och idag.
  • Söndag. Jag var på stranden. Rullsand. Najs va? Vi plockade havtorn och åt glass, det var mysigt.
  • Måndag. Skola igen, hemkunskap där vi fick laga grönsakssoppa. Efter det åkte jag hem till en vän för ifall beställningen hade kommit. Tyvärr var inte det fallet.
  • Tisdag. Ännu mer skola, tråk men ändå trevligt. Hjälpte till i skolcafeét, det var mycket folk där. Vi fick två mackor var för det, gottgott. Vänta på om beställning kommit, på väg hem på cykeln denna gång, tyvärr kom inte sms:et. Ikväll blir det nog idol och läxor.
Sen ville jag tipsa om en sida också. En gratis-sida. Jag vet att det är många som gör det, men den här är faktiskt värd. Man får tex poäng för att bara besöka hemsidor, söka nåt på en hemsida, delta i tävlingar eller erbjudanden m.m. Brukar du handla på internet kan man få x antal procent av beloppet som poäng också. Och sen finns det lite annat också. Men om ni anger mig som värvare, så får ni även 25 startpoäng, och jag får 5 poäng. Och när ni tjänat 100 poäng, då får jag också 100 poäng. Värt va? Här är länken: gratis5.se Hoppas ni blir medlemmar!
Publicerat i Vardag
#1 / / Roos:

KEKA GLAS????