Skapa; bild

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera med bilder, så jag tänkte visa mitt bidrag till scraptävlingen för alla som inte har sett det. Ni kan ju självklart också klicka här. Då slipper jag ju visa. Men då blir det ingen bild i bloggen. Fy.
Men jag kan visa mina nya skor som mamma köpte till mig! Eller jag tror iallafall det är dem, om inte vagabond har gjort flera olika uggs-liknande modeller. Det är alltså vinterskor, och de är mysiga! Och mindre Fula än vanliga, jag vet inte varför. Fast uggs brukar inte vara så jättefult längre. Men nu vuisar jag dem innan jag tjatar huvudena av er.
There you go!
Mycket snyggare än de här va?
Publicerat i Vardag
#1 / / Roos:

Ja!

#2 / / felicia:

ja dina var fina men jag tycker dom andra är mycket mysigare för jag ska köpa såna det har jag bestämt jättelänge! :) <3