Hurtbulle

Idag har jag tränat på friskis och svettis, med lite kul människor. Det var ett afro-pass, men ledaren var sjuk så en dans-vikarie var tvungen att rycka in, så det blev vanlig dans istället. Jag har skaffat månadskort för de som inte visste, så det blir mer träning framöver. Hittills har jag hunnit använda kortet tre gånger, när jag använt det sex gånger har jag tjänat in kostnaden igen!
Jag har ju varit och ridit också, så det var ju också lite träning, plus den korta biten jag cyklade till och från stallet, så idag har jag varit en riktig hurtbulle. Eller inte.
Jag red Ramona på ridingen idag, och hon var verkligen lika mysig och duktig som Felicia sa. Vi gjorde framdelsvändningar och skänkelvikning, och först tyckte jag inte att hon gick så bra, men sen förstod jag att det berodde på mig, som det brukar göra. Jag lutade mig för mycket framåt, klantskalle som jag är.
Nu ska jag lägga av och göra något annat trevligt. Ha det bra!
Publicerat i Ridning
#1 / / Madurk:

Sv: Men vi åt faktiskt vofflor till middag en dag.