Gamla rutiner

Tillbaka till skolan och gamla rutiner. Har städat lite på min farm på farmville. Och läst. Det är vad jag gjort idag förutom skolan. Och så kommer nog de flesta vanliga skoldagarna se ut. Hoppas helgerna blir annorlunda iallafall. men så hemskt är det inte, man träffar kompisarna oftare, både utanför och i skolan. Och man har inte tråkigt iallafall. Man får se det från den ljusa sidan. Dessutom har mormor kommit hit på besök idag. Hon ska vara här ett tag och bland annat fira min födelsedag. Jag fyller år på måndag. Det känns knäppt! Redan liksom? Men det ska såklart bli kul också. Jag ska visa lite grejer jag önskar mig.

En röd Ipod. Tappade ju min första...

The Mariposa Stack. Så fantastiska papper!

En chanel-väska. Fast den behöver inte vara äkta.
Det var några grejer, ha det så bra!
Publicerat i Skolan
#1 / / Felicia:

Åh just den där typen av Chanel väskor är verkligen jättefina! perfekt att ha när man går på stan och så.. :) <3

#2 / / Roos:

URFUL väska alltså. Sorry.

#3 / / Madurk:

Sv: Ojah det vore jätte roligt om jag fick det :D Det är absolut inte nödvändigt för min del att ta med kompis, just that you know.

Men tack endå :D

#4 / / Frida:

sv: Tack , ja visst är han fin! Nej, det ser ut som han ska bocka. Men kortet är bara taget i "fel" moment i galoppen :P