Helg!

Vi fick sluta vid lunch idag eftersom anki är på kurs, så jag åkte hem och åt lunch hemma istället. det kommer jag nog göra varje fredag i fortsättningen, eftersom vi kommer få sluta vid lunch varje fredag från och med nästa vecka. Och vi slutar vid lunch även varannan tisdag. Så skönt!!! Så nu har jag helg. Det sköna med helgen är att man har tid attgöra det man inte hinner på vardagarna, som att scappa. Fast i onsdags gjorde jag ett födelsedagskort till Matilda, som fyllde år i torsdags (Ett försenat grattis till dig!), men jag hann inte fota det, så man kan ju hoppas att hon kanske gör det och visar i bloggen? Kanske inte... Men iallafall ska jag scrappa mer i helgen, och så har vi ju kvar lite grjer från läääängesen som vi glömt att visa, så scrapbloggen kommer nog inte vara ouppdaterad.

xoxo
Publicerat i Skolan
#1 / / alma:

Söt Majooo :D