Hej

Nu har jag varit hemma rån holland ett tag. Jag vet. Men jag har inte kommit mig för att blogga. Idag var typ jag och halva klassen + Madde på stan och fikade och köpte julklappar, det var kul. Från början skulle jag och Madde fika ensamma, men så blev det som det blev. Iallafall köpte jag två julklappar, så jag kan inte visa det jag köpte här. Men jag tänkte visa mina ringar som komit med posten. Jag hade nämligen beställt två ringar från internet, och de hade kommit när jag kom hem från holland. Så här såg de ut:

Fina va?

Resan till holland var kul, det var kul att träffa så många släktingar. Fast man kände ju sig lite dålig när man såg alla awesome surprises och min bara var sådär......... (läs: väldigt b) Iallafall, den som jag fick var great! jag fick en massa scrapsaker + en skiva, mumford & sons "sigh no more". Så det var najs.

xoxo
#1 / / Felicia:

Svar: Jaha, det var därför den aldrig kom.. :( ♥



Haha, vilka är "typ halva klassen"? :D

#2 / / Madurk:

Åh dina ringar var jätte fina :D

Men jag tycker du köpte jätte nice grejer jue, blev din kusin glad?

#3 / / Roos:

Du hade ju gjort jättefint maj =)

#4 / / Anonym:

Jaa, dina ringar är jättefina! :D men var har du beställt dom ifrån då?:)