Reflexskärm 7 i 1 2.0

Så hur blev det då med reflexskärmen? Blev det några bra bilder? Funkade den bra?

Svar: JA! Jag har inte hunnit testa alla sidor än, men nästan. De funkade bra, precis som de skulle. Men eftersom vi använde blixt riktad rakt mot skärmen blev det ändå skuggor på ena sidan av ansiktet. Jag får ta och testa den ute snart.

Jag gillade framförallt den guldiga sidan eftersom den gav mest effekt. Spana in dessa två fina bilder tagna med hjälp av en guldig reflexskärm:

Jag och allrakäraste mor.

Allrafinaste och käraste systrar.

Ser ni vilket fint och guldigt ljus det blir?

Här gick inte ljuset via reflexskärmen, och ljuset är mycket kallare. Ännu kallare blir det med silvrig reflexskärm:

Ja, sen har vi ju vitt också, och de andra sidorna, men de tänkte jag gå in på i ett annat inlägg. Ni får ha det så bra så länge!

xoxo


#1 / / Roos:

Cool grej (Y)

#2 / / Erika:

Najs, najs :D GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!! KRAMISAR!!!!!!

#3 / / S:

Snygga bilder! Antar att du blir professionellt när du blir stor? =)