Mitt rum

Nu har jag varit duktig, och gjort läxorna. Men millan hade gett oss fel översättning på glosorna, som vanligt. Hon hade skrivit att faintly betydde svimfärdig,man på tyda.se stod det minnsann nåt annat. nämligen svagt, matt, vagt, blekt m.m. Men inte svimfärdig! Jag tänkte vara mer duktig och baka lite och plocka på mitt rum innan jag bloggade, men det blev inte av. Jag har nämligen äntligen bytt rum, har nu Roos gamla rum. Väggarna är ljusblå och skåpet grönt, sängen är min gamla och jag har dubbelgarderob, skrivbordet står underfönsteret, men det är fullt med grejer, så det var det jag tänkte fixa. Nåt som blir av, det är iallafall kungsberget och Amanda Jenssen! Och för att upprepa både mig och Fanny, "Det ska bli vidrigt kul!" Ska leta efter en bild på denna person nu, så i får ha det bra!
Publicerat i Vardag
#1 / / Erika:

Är det snyggt? Låter fint iallafall!



#2 / / Felicia:

vadå vidrigt kul? det var det konstigaste jag nånsin har hört