Presentssssssss #2

Här sitter jag och fryser fingrarna av mig. Det är ap-kallt i data-rummet. Idag har jag varit hos Matilda och scrappat, det var trevligt, och jag blev jättenöjd med min layout. Ska visa den någon gång, eftersom  jag sen kom på att det kunde vara ett bidrag till magdasscrapbookings januari-månadsutmaning. Men det här inlägget skulle ju handla om vad jag fått i julklapp, om ni ville veta. Själv tycker jag det är intressant att läsa vad andra fått, så jag skriver det då. Om ni inte håller med mig, skippa det här inlägget då.
  • Amanda Jenssens nya skiva Happyland av pappa
  • En paperdivider från YouDo, eller mapp om ni vill av mamma
  • Ihopfällda pappersrosor till scrapbooking av mamma
  • Ortak-örhängen som är jättesnygga av pappa
  • En ap-fin sjal av Roos
  • Ett supersnyggt halsband av Roos
  • Grey's Anatomy season one av Roos
  • Martin Widmarks senaste David och Larissa bok, under en himmel av glas av arne
Och nu hinner jag inte skriva mer. Ha det så bra!
Publicerat i Skoj
#1 / / Roos:

Kan jag få dina klappar? Vore snällt. Tack på förhand//En som är avis

#2 / / Erika:

Åh finns det en ny bok i David och Larissa serien?!

Guud vad najst måste läsa den!