Skola

Nu har skolan börjat igen, det är så klart inte kul, men men, man får ta det som det är. Det är inte särskilt jobbigt med massa läxor och plugg för min del, men det är ju jobbigt att gå upp tidigt. Och att ta sig dit. Om det tog typ en sekund att gå dit hemifrån och vi började halv tio istället för halv nio skulle allt bli mycket lättare. Fast, som sagt, min skola är ju redan oerhört soft. Så jag får väl vara nöjd med det jag har.
Just nu lyssnar jag på min vinter lista på spotify, och nu kom en jullåt. Inte särskilt aktivt. Vi byter. Bättre. Melody Gardot, our love is easy, från skivan my one and only thrill som Roos fick i julklapp.
Jag vill bestämma vad jag ska beställa. Från scrap-(hem)sidor. Så det ska jag göra nu. Ha det!
Publicerat i Skolan
#1 / / Madurk:

fta ni började i går, jag börjar inte förrens på tisdag.