Chill

Idag har jag faktiskt inget inplanerat alls, dagen lär bestå av chill. Det vill säga lite boggning och FB, scrapbooking, läsning utav boktjuven, och typ mat då och då. Och självklart: fotboll. Holland spelar ju! Mot Brasilien. Darr.
Men om jag scrappar lite lär det komma upp på scrapbloggen, annars ska jag försöka komma ihåg att lägga upp lite gamla layouter jag gjorde hos Matilda för typ snart två veckor sen. För iförrgår fick jag typ nästan inget gjort.
Jag gjorde ett kort till min kusin som har opererat sig och som inte kan äta eller prata på ett tag, men det hann jag inte fota innan vi skickade iväg det, så det kan jag inte visa. Så gjorde jag en layout också, men den blev inte bra. Jag ve inte vad som blev dåligt egentligen, jag antar att det är helheten... Men jag sa försöka göra en fin layout idag, jag har nämligen tre skisser att välja mellan. Ha det bra!
Här kan ni få se en layout jag gjort med lilla söta Felicia.
#1 / / caroline:

fin blogg:)

#2 / / Felicia:

Men gud vad gullig du är Majo! jag blir nästan lite rörd :') <3