Vik

Idag åker jag till Vik och badar med några kompisar, det ska bli mysigt. Vi lär stanna där ett tag och sen när jag kommer hem ska jag äta middag och sen ska jag åka till Björklinge och kanske bada igen och ta med systrar hem och sen är det VM-final! Can't wait! det blir otroligt spännande tror jag. Och jag tror faktiskt att Holland har en chans, eftersom alla tror att Spanien kommer vinna.
Igår såg jag eclipse på bio, och sen åkte jag hem till en kompis som jag hade sett filmen med och så kollade vi på New Moon och Twilight. Och det visade sig att Twilight var bäst. Tror jag. Annars eclipse. New moon var nämligen sämst. Den var så otroligt seg och tråkig. Eclipse var iallafall spännande typ hela tiden.
Nu kommer de nog snart, så jag ska sluta skriva. (De är lika med mina två kompisar och den ena kompisens föräldrar/förälder.)
Toodels!
Publicerat i Vänner
#1 / / Arne:

Eclipse var bäst!

#2 / / Roos:

Twilight är bäst. Och det heter Wik.