Snart december!

Hej! Jag har skaffat Flickr, men jag vet inte riktigt hur jag ska hitta mina vänner... Lyckat liksom! Jag vet ju typ inte ens vad de heter!

Men iallafall, idag fick jag reda på vem jag ska fixa present till. (Sinterklaas, firas den 5:e december i holland.) För den som inte vet ska vi åka till holland den 3:e och fira det med våra kusiner, vi kommer hem den 6:e. Så meningen är alltså att man får en lott (skickad på mejlen av ett datorprogram) med ett namn på och den personn som det står ska man sen fixa en present till. Det ska även vara liksom en surprise till.
Men det där vet nog en del personer redan.

Vet ni en kosntig grej? Rammstein finns inte på spotify! Eler två låtar gör det! Konstigt va? Iallafal så är ju det lite synd, men det är inte fruktansvärt farligt.

Tyvärr har jag ingen bild idag, ni får nöja er med text.
xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / Alma:

VAD HETER DU PÅ FLICKR!?!?!?!?!?1

#2 / / tuija:

najs :D