Hej

Idag har jag inte varit på mitt bästa humör direkt, men det har varit en helt OK dag ändå. Det var lite jobbiga grejer som hände i skolan idag, men det är sånt man får ta ibland. Jag tycker bara det är onödigt att prata skit om sina vänner för att vara tuff inför några andra kompisar. Man blir så besviken. Men annars var nog dagen rätt bra i skolan och så, glömde glasögonen hemma så det var lite jobbigt.
Men vad tyckte ni om mitt tididgare inlägg om smoothies? Tyckte det var en kul grej. Såg att någon ndrade om man inte gjorde smoothies på bara frukt, men då blir det ju inte lika krämigt... Sen får man ju välja själv hur man gör såklart, men så gör jag!

Pratade lite mad alma på skype nu, och det känns bättre nu.

Ocg förresten, titta vilken fin grej jag hittade på internet! Jag hittade den här.

Fina va?
xoxo
#1 / / Alma:

Gud va fina saker, den där sidan var asmysig ju, har lust att köpa nåt där! Jag tror att jag kommer till skolan imorn :) <3

#2 / / Madurk:

Sv: Ja det är klart xD

#3 / / Erika:

Fina, fina :)

Nej, man måste inte göra smoothies m bara frukt ;)

Dina blev säkert mycket godare ;) :P Smaskens :D

#4 / / Elin [ n e v n a r i e n ]:

tack, ja den är min :) Den kommer från asos.com :)

#5 / / Madurk:

Sv: Hihi oki, älskar Enya, men har aldrig hört den låten. Ska ta och lyssna på den :D...

#6 / / Anonym:

vem har snckat skit ?