Max

Idag red jag max, det gick helt okej. Eftersom han är såpass rund om magen trodde jag han skulle vara jätteseg, men han var pigg! Och stark... Såklart, han är ju fjording. Men han var väldigt svår att göra framdelsvändning på. Men vem kan låta bli att tycka om honom? Han är ju så tjock och go! Och jättesnäll. Vi hade alex idag, jag vet inte vad madde hade för sig, men det gör ju inget. Alex är ju minst lika bra ridlärare som madde. Så jag är nöjd med ridningen. Trots att det inte gick superduperbra.

Sådär ser en fjording ut. Tänk er lurvigare, tjockare och med längre man, då har ni max. Fast jag vet inte om han är helt renrasig...
xoxo
Publicerat i Ridning
#1 / / Roos:

Ja den fjordingen var aningen snyggare än Max ;) men som du sa, Max är bra go han med

#2 / / Alma:

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA "Idag red jag max, det gick helt okej. Eftersom han är såpass rund om magen trodde jag han skulle vara jätteseg, men han var pigg! Och stark... Såklart" HAHAHAHHAHAHAHA



"Men vem kan låta bli att tycka om honom? Han är ju så tjock och go!" HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA FYFAN VA KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3 / / Arne:

Fjordingar är söta! Kul att det gick så bra!

#4 / / Madurk:

Sv: Ja den är grym, jag förstår varför den kallas The worlds funniest commercial xD

#5 / / Madurk:

Håller med Alma, lite roligt sådär. Men det är lugnt, misstolka bara lite xD ;)

#6 / / emelie:

nej, max är inte renrasig ;) han är blandning mellan new forest och fjordhäst :)