Lördag

Tja! Idag har jag inte gjort så mycket speciellt, scrappat lite, haft teori på ridningen, läst lite... Men det var en ganska mysig dag ändå.

Snart är det alla hjärtans dag. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det här med alla hjärtans dag. Är det ett komersiellt påhitt för att man ska köpa massa onödiga saker? Ja. Är det en mysig dag som man ska tillbringa med dem man älskar? Också ja. Tycker jag. Visst, man ska inte böhova en speciell dag för att uttrycka sin kärlek, men det kan ju vara lite mysigt med en extra kärleksfull dag iallafall? Sen är det en bra ursäkt att ge bort fina kort. Som jag ska göra. Typ.
Vad tycker ni om alla hjärtans dag? Bu eller bä? Hiss eller diss? Ris eller ros?


xoxo
#1 / / Felicia:

Bä Hiss och Ros :D :D :D

#2 / / Felicia:

Svar: Haha misstänkte att du skulle tycka det! :P

#3 / / Felicia:

Svar 2: Nej jag vet, den var inte så snygg. Men man får tänka vem den är snyggast på iallafall. :)

#4 / / Tuija:

det beror ju på vad man gör av den! En dag då man är lite extra kärleks full är ju aldrig fel!

#5 / / Roos:

Komersiellt trams men massa mys att tillbringa dagen med sin älskling ;) (som alla andra dagar LOL)