Midsomer

Ikväll blir det sommar! För Barnaby och Jones ska lösa mord i den lilla idylliska byn midsomer. Ikväll kl. 21.00 på svt 1, för den som också vill se.
xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Anonym:

<33333333

#2 / / madurk:

Sv: Jo, det är ju som du sa alltid så trevligt.

Hade du tänkt dig denna vecka eller nästa? för nästa vecka är jag upptagen mån-ons men sen kan jag :D

#3 / / madurk:

Annars kan jag torsdag och fredag den här veckan.

#4 / / madurk:

Sv: Själv tycker väll inte jag att det är snyggaste färgen. Men den fanns i svart också, men jag tycket mer om den blåa. För det billiga priset av 99kr. tycker jag iallafall att det var värt att köpa en "mindra fin".

Men annars finns det snygga inne på ur och penn, inte dem med strasstenar kanske, men de utan tycker jag är fina. Och de finns i ett flertal färger. De kostar väll runt 400-500