Starfish

Hej! Idag var en helt vanlig skoldag, så istället för att berätta om den tänkte jag berätta om en (eller två) fin(a) låt(ar). Nämligen denna:

Cripple and the starfish med Antony & The Johnsons.

Även Ghost, med samma band är bra...



De är så bra! Älskar den övre, och den undre är också bra. Den första är bara väldigt fin helt enkelt, medan den andra är bra. Det är skillnad. Typ.

Och nu när jag ändå håller på kan jag länka till min senaste spotify-spellista. Har ni tips på vad jag kan lägga till, så kommentera!
Retro sound heter den. Jag vet inte varför, det lät bara lite kul...

Det händer ju ganska ofta att jag skriver om musik, tycker ni jag ska skapa en sådan kategori?

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Leia ♥:

Finns många fina låtar :)

#2 / / Roos:

Men nu har du ju bara lagt upp låtarna.. inte berättat om dem?

#3 / / madurk:

Sv: ärligt talat vet jag inte, sånna skor iallafall xD

#4 / / madurk:

Sv: Nej det betyder: Kärlek är som en blomma, det står det överst på tunikan det var därför jag hade det som överskrift.

#5 / / S:

Neeej skojar du!? Gillar du Anthony and the Johnssons???? :-O

Shit.. jag blev just kär.