Bye bye Holland!

Nu åker vi! Om allt går enligt planerna, för det här är ett tidsinställt inlägg. Jag kommer inte kunna blogga under dagen, för jag sitter ju i bilen till midnatt typ. Så på söndag får vi catcha up med bilder från resan m.m.

Klockan 06.00 bär det alltså av härifrån och vi är hemma igen tidigast 23.00.
Kul.
Äh, det är bara en dag, sen är jag hemma!

Hejdå, ha en trevlig dag åt mig med!
#1 / / L.I.N.N.E.A ♥ Photography:

Dagens blogg på min blogg!:D Skulle vara roligt om du ville vara med!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

#2 / / Fatma - Fatmas.blogg.se:

Bloggdesign auktion pågår just nu, ta gärna en titt och se om det är en bloggdesign som du är intresserad av :)



#3 / / hanna:

fin blogg & header^^

#4 / / Felicia:

Svar: Jaa det gjorde jag! :) Ja det var verkligen värt, det är ju ändå 25 fina färger. :) <3



Svar 2: Naaw :D <3



Svar 3: Åh, vad bra att du inte tyckte det var tråkigt! Jag tyckte nog det eftersom det ju är mina nagellack och jag redan vet allt om dom.. ;)<3

#5 / / Felicia:

Svar 4: Jaa det är Cranberry Red! :D Jag vet, det var ett av mina favoritlack förut, men nu föredrar jag ännu ljusare färger! :)