Köpt i Holland

Hejhej! Nu tänkte jag skynda mig att sätta ihop ett litet inlägg till er med bilder på vad jag köpte i Holland. Erika kommer hit om någon/några timmar, och då ska vi fota. Och om vi vill hinna redigera lite måste jag spara lite tid.

Men iallafall, här är allt jag köpt!

Tre ringar, de två till vänster är från six i Groningen och den till vänster är från bijou brigitte i Arnhem.

Tre armband från olika affärer på ameland.

Lite bättre bild på mönstren kanske...

Två nagellack från pieces, köpt i pieces-butik i groningen. Färgerna heter Highland Green och Golden Chokolate. (Jag vet inte varför de skriver chocolate med k, men men...) Perfekta färger till hösten, tycker jag!

Ett pärlemor-färgat nagellack, köpt på Hema i Doesburg. (Hema är typ som Åhlens fast billigare.)

Spetslinne från Vila köpt på affären "Mooi" (Betyder fin,vacker på Holländska) i Doesburg.

Väska från H&M köpt i nån Galleria som hade kvällsöppet i Arnhem (tror den hette Kronenburg).

Två designark från Graphic 45 och tre stämplar från något konstigt märke och en stämpel från Prima. Allt köpt på Pipoos i Arnhem (pysselaffär).

Närbild på stämplarna...

Sjal/halsduk från Ameland och Kantstans från marknaden i Groningen.

Yves Rocher shower gel björnbär köpt i Groningen på Yves Rocher såklart...

T-shirt/Tröja av märket Vero Moda köpt på Sake Store på Ameland.

Holländsk choklad (okej inte Milkan, den är ju tysk) köpt i vanliga mataffären för att det är så fruktansvärt gott.
Och en liten söt plånbok som jag fick av mamma, troligen också köpt i byn där Farmor bor (utanför groningen.

Sammanlagt blev ju allt ganska dyrt, men det mesta har jag faktiskt inte betalat själv. Mamma, Mormor och Farmor betalade en del åt mig och det jag köpte själv köpte jag för pengar jag fick av släktingar i holland, så jag kom hem rikare än jag åkte... Ganska värt va?

Hoppas någon tyckte det här var kul att läsa!
xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / tuija:

fiiina grejer!!!

#2 / / Felicia:

Det är alltid kul att läsa om shopping! :D <3

#3 / / Madurk:

Åh vilk fina smycken, och ÄLSKAR spettslinnet <3

#4 / / Felicia:

..och sen var det också jättefina saker :D jag gillar linnet :D <3

#5 / / Roos:

HALLÅ vad rik du är! Fett snygga saker