Soltorkad

Hej! Igår har jag, istället för att sitta inne i skolan hela dagen åkt till Wik med klassen! Det var jättevarmt i luften och det blåste varmt men i vattnet var det kallt! Men man torkade snabbt i solen. Det enda dåliga var att tack vare vinden så märkte man inte riktigt hur varmt det faktiskt var (30° C i skuggan!!!) och jag som ju har ganska känslig hy brände mig som fan utan solskydd. Mina armar och min rygg-uringing (vet inte riktig hur man säger) ser ut som om dom är döda. Men vi hade iallafall en mysig dag!
Här är en (tre) bild (er) på hur fruktansvärt bränd jag var:

Det syns mest på ryggen, men jag tror också det beror på ljuset. Jaja skönt är det inte iallafall.
Men vi hade kul och det är det viktigaste!

xoxo

#1 / / Felicia:

Naaw stackars Lillan :( <3

Var det 30 grader i skuggan???? :OO Oj oj oj jag trodde det var mycket kallare, jag brände mig också litegrann..

Men, vi hade det så fruktansvärt kul hela dagen! :*

#2 / / Roos:

SEGT!!!