Dagarna går

Jag tänkte berätta om dagen, men den har inte varit så intressant, så jag tror jag hoppar över det. Det enda jag har gjort är typ scrappat. Längesedan!
Men jag kan ju säga att vi har nytt rekord i trädgården! Sex stycken rådjur kom förbi och åt fågelmat, stångades och hoppade runt som galningar. Vårkänslor, eller? Fast brunsten är på hösten....
Iallafall fick jag en del bilder och lite filmer, vet inte om de blev något bra bara...
Ja den blev ju bra iallafall. SÖT!
xoxo
#1 / / Linde:

Superfint!

#2 / / Felicia:

gud vad fin bild! :D

#3 / / Anonym:

Jag har tråkigt så jag kollar igenom dina gamla foton.. :p

Fan vad cool! Du borde lägga upp den på Flickr om du inte redan har gjort det. Redigera den lite mjukare eller nåt och så lägger du till någon fin, engelsk poetisk text så voila! ;)

Svar: Haha tack, tog ett tag att hitta inlägget ;) Jag var faktiskt med i en tävling med den bilden, jag hamnade faktiskt i final! :D
Maj

#4 / / Felicia:

Det var jag som skrev detdär, men glömde namnet