Nothing new from the western front

Alltså. Jag blir så fruktansvärt irriterad på blogg.se ibland! Igår skrev jag ett värsta fint inlägg och allt, och sen när jag skulle lägga upp en bild märkte jag att jag inte var inloggad längre, så när jag loggade in igen var allt det jag skrivit borta! Jag är ledsen, men jag orkade inte skriva om det.

Det handlade om iallafall om klassens museibesök, vi var på upplandsmuséet och gjorde någon workshop i deras utställning om rasbiologi. Det inlägget gick ut på var typ att det var intressant.

Sen har jag väl inte så mycket mer att berätta från idag, men jag kanske kan berätta om nationella? Vi ska ju (precis som alla nior) ha nationella prov i vår, inget nytt där alltså. Vi har nu fått göra test-nationella i engelska, och det var rätt intressant. Framförallt understanding-biten var rolig för då fick vi för första gången något som liknade betyg! Vi fick rätta och räkna om vi låg på g, vg eller mvg. Jag blev väldit nöjd med mitt resultat, och det var många andra som också var det.

That's all for today!
xoxo

Publicerat i Skolan
#1 / / M I K A E L A:

sv: skulle kunna vara! Audrey Kitching är det tänkt dock :)