Heeeeeeeeej på er igen!

Nu var det längesen jag bloggade sist va? Har haft fullt upp med kemin... Men här är en kort redogörelse för de senaste dagarna.
  • Tisdag. Jag vet inte om jag gjorde något intresant alls, tropr inte det. Vet bara att jag verkligen inte orkade blogga.
  • Onsdag. Jag och mamma drog till friskis och tränade(WOW!). Det behövdes. Det var väl helt-okej-kul. Vi skulle gått bas-pass men det blev styrkemedel istället. Rätt nice faktiskt.
  • Torsdag. Jag hade utvecklingssamtal. Det gick väl okej. Efter det drog jag och kompisar ner på stan och shoppade och fikade, och så träffade vi maddeladde. Det var mysigt. Jag köpte de efterlängtade örhängena från min "önskelista" från häromdagen! YEY!

Klicka för att förstora. Bild från H&M.

Och slutligen, Fredag. Idag. Matilda kom på besök, och vi har gjort kemi! Wihoo! Den skulle varit inlämnad idag, men eftersom läraren inte var där och jag inte var klar ska jag lämna in den efter lovet. För nu är det höstlooooooooov!!!!!!


xoxo
Publicerat i Vardag