Holland nästa!

Ikväll flyger jag till Holland. Vi ska fira mormor och morfar som varit gifta i femtio år. Så de har värsta festen nu i helgen! Det kommer säkert bli trevligt, det är alltid kul att träffa släkten. Vi ska åka om cirka fyrtio minuter tror jag, så hela familjen springer runt och packar, inklusive mig, bara att jag tog en paus för att blogga. Fast jag är typ klar.

Jag kommer utnyttja tiden på planet till att göra läxor, jag har matte och kemi att göra. Men det blir säkert bra.
Apropå läxor lämnade vi in engelskan idag, det var skönt att inte behöva tänka på den mer. Jag har också gjort färdigt det allra sista på fysikhäftet, så det är klart till på måndag.

Och bara för att jag inte har något bättre att bjuda på visar jag min rese-outfit.

Min nya topp från weekday plus ringen och örhängena och kofta från H&M som är gammal.
Ursäkta gravidmagen.

xoxo

P.s. Jag vet att flygplan är blä, men orka bila liksom.
#1 / / Linde:

Lus ring? Särskriv inte, och vad är en lusring? En ring med en lus på? EW!



Förutom den äckliga lusringen så var du fett fin =)



*apropå

#2 / / Felicia:

Haha "lusring"?! x)



Du var jättefin, och vadå "gravidmage"? -.- <3

#3 / / Roos:

LUUUUUUS