Rain in the city

Dagen har tillbringats i skolan och på stan, jag träffade systeryster och vi fikade lite. Sen shoppade vi skor till Arnebanarne, och vi köpte andra saker också. Jag shoppade såklart lite, svårt att undvika om man är jag. Det som var lite mindre najs var att det började regna. När man är på stan är det väl ok, då kan man gå till en affär fort. Men på vägen hem tog vi bussen till gottsunda centrum och gick hem och just då började det ösa ner, så fast vi hade paraply blev vi blöta... Men men, sånt är livet!

Det blev följande saker som fick följa med mig hem:

  • Orangea tofs-örhängen från indiska
  • Lejonring från indiska
  • Rött nagellack "fall in love" från H&M
  • Randig topp från Weekday
Såhär ser toppen ut egentligen.

Bilden är från weekdays hemsida.
Fina grejor, nu behöver jag inte shoppa på länge. Jag vet inte om jag kommer klara det dock.

xoxo

Publicerat i Shopping
#1 / / Karin:

>Ja, min syster är också en riktigt bra samlare och har nog upp mot 30 stycken. Jag har bara fyra än så länge men man måste ju börja nånstans.

#2 / / Roos:

JAAAAA den tröjan!!!

#3 / / Felicia:

Gud vad fina saker :) höstigt!

#4 / / arne banarne:

FETT SCHNYGGT!