Winter is coming

Hej! Idag har jag hunnit med ganska lite egentligen, mest för att min bok är så spännande. Men jag har passat på att klippa mig, så nu har jag kort hår! Skillnaden är inte så stor, hon klippte bara det slitna. Men jag tycker det syns att det är kortare. Jag tänker inte ta en bild med webcamen, för det ser ut som jag har pottfrilla i den... Hoppas det inte ser ut så på riktigt också, då blir jag arg! Hehe...

Resten av dagen har jag läst typ, jag läser del två i serien a song of ice and fire ni vet, jag köpte ju del ett i England? Iallafall blev jag sjukt sugen på att se tvserien nu, lyssnar på musiken nu och har kollat klipp på youtube, det verkar jättebra! Fast personerna ser absolut inte ut som jag tänkt mig. Men så brukar det ju vara.


Eddard Stark sitter på The Iron Throne.

För att locka er lite mer länkar jag lite bra musik här nedan.
Ramin Djawadi – Game Of Thrones - Finale

xoxo